MxPx "My Life Story"

I was on my way
To be with you today
Well you know it's true
Because I wouldn't lie to you

君のところへ向かっている途中だったんだ
もちろん、今日という日を一緒に過ごすためにね
信じてくれるだろ?
君にウソなんてつけないよ

First my car broke down
So then I had to hitch a ride
I was almost there
When the motor died

そしたらまず車がぶっ壊れちゃったんだよ
だからヒッチハイクしなきゃいけなくて
エンジンが動かなくなったときには
本当にあともう少しのところまで来てたんだよ

Don't hate me forever
I'm better late than never
I failed you
I'm sorry
That's simply my life story

嫌いにならないでおくれよ
来ないよりマシだろ?
でも結局君の期待には応えられなかったんだ
ごめんね
まぁ単純にこれが僕の人生ってやつなのさ

I know It's much too late
To take you on a date
I know that it's no use
But this is my excuse

君をデートに誘うには
あまりにも遅過ぎたんだ
まぁこんなこと言っても仕方がないんだけどさ
これが僕の言い訳ってことでいいかな

I was in a plane
And it was falling from the sky
I knew I had to survive
So I could say goodbye

飛行機に乗っていたんだ
そしたら墜落していっちゃってさ
君にさよならを言うために
なんとしても生き残らなければいけないと思ってたんだ

Don't hate me forever
I'm better late than never
I failed you
I'm sorry
That's simply my life story

嫌いにならないでおくれよ
来ないよりマシだろ?
でも結局君の期待には応えられなかったんだ
ごめんね
まぁ単純にこれが僕の人生ってやつなのさ

You change your mind
Like I change the time
That I was gonna call you
Or say I was about to
You change your mind
Like I change the time
I said that I would be there
But then I didn't have a thing to wear

君の気持ちは変わっちゃうよね
結果的に僕が予定を変えてしまったように
君に電話をするか
若しくは言い訳を言おうとしてたんだけど
まぁもう気持ちは変わっちゃうよね
結果的に僕が予定を変えてしまったように
そこにいたんだけど
僕はちゃんとした服すら用意してなかったのさ

Don't hate me forever
I'm better late than never
I failed you
I'm sorry
That's simply my life story

嫌いにならないでおくれよ
来ないよりマシだろ?
でも結局君の期待には応えられなかったんだ
ごめんね
まぁ単純にこれが僕の人生ってやつなのさ

Don't hate me forever
I'm better late than never
I failed you
I'm sorry
That's simply my life story

嫌いにならないでおくれよ
来ないよりマシだろ?
でも結局君の期待には応えられなかったんだ
ごめんね
まぁ単純にこれが僕の人生ってやつなのさ

 

Apple Music

 

Spotify

 

Amazon Music

 

iTunes

My Life Story

My Life Story

  • MXPX
  • クリスチャンミュージック
  • ¥255
  • provided courtesy of iTunes

 

Official Site

 

Youtube Channel 

 

Instagram

MxPx

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MxPx (@mxpxpx)

 

Mike Herrera – lead vocals, bass guitar

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Mike Herrera (@mikeherreratd)

 

Tom Wisniewski – lead guitar, backing vocals

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Tom Wisniewski (@tomwisniewski)

 

Yuri Ruley – drums, percussion

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yuri Zane Ruley (@yurizaneruley) 

 

Twitter

MxPx

 

Mike Herrera – lead vocals, bass guitar

 

Tom Wisniewski – lead guitar, backing vocals

 

Yuri Ruley – drums, percussion